Prospective Students
عربي | فارسی | TR | Русский
E-Mail ÜBYS Blackboard Academic Calendar COVID-19

ARAMA SONUÇLARI

☰ Menu
Haticetül Kübra Er
Lecturer

30 Nisan 1968’de Trabzon Sürmene’de doğan Çakmak, ortaokulu ve liseyi Erzurum’da tamamladı. Karadeniz Teknik Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümünden 1990 yılında mezun oldu. Doktora derecesini 2000 yılında İngiltere’de bulunan University of Bristol’dan aldı. Yurda döndüğünde Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümünde araştırma görevlisi olarak çalışmaya başladı. 2001 yılında Yardımcı Doçent, 2007 yılında Doçent, 2012 yılında da Profesör unvanını aldı.

Yurt içi ve yurt dışındaki pek çok dergide “Lazerler” konusunda yayımlanan çalışmalarının yanı sıra Kalkınma Bakanlığı ve TÜBİTAK destekli projelerde yürütücü ve araştırmacı olarak görev yaptı. Ayrıca çeşitli Savunma Teknolojileri projelerinde hakemlik ve izleyicilik görevlerini de yürütmektedir. Yaptığı çalışmalarla iki defa İngiltere Kraliyet Akademisi (The Royal Society) bursunu kazanan Çakmak, 2003 ve 2004 yıllarında İngiltere’de bulundu.

Erzurum Teknik Üniversitesinin kuruluş aşamasında Rektör Yardımcısı, Enstitü Müdürü ve Bölüm Başkanı olarak aktif görev alan Dr. Çakmak, üniversitenin ileri teknoloji alanında önemli alt yapısını oluşturan Yüksek Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi (YUTAM) projesinin yürütücülüğünü üstlendi.

22 Kasım 2018 tarihinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Erzurum Teknik Üniversitesi Rektörlüğüne atanan Prof. Dr. Bülent Çakmak, evli ve 3 çocuk babası olup ileri düzeyde İngilizce bilmektedir.

Araştırma Alanları , ,

Doktora YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 2015,

Yüksek Lisans ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ), 2012, 2014

Lisans Lefke Avrupa Üniversitesi, İngilizce Öğretmenliği, , 2005, 2009

1- Uluslararası , Dyslexia Trainer, Dyslexia Trainer Training, 01.05.2020,30.09.2020

2- Ulusal , Simultaneous Translation: PsikoTerapi Yaz Kampı, Eğitim Programı / Aile Odaklı Çocuk Merkezli Terapi / Klinik Temelli Workshop / Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 21.06.2014,23.06.2014

3- Uluslararası , Youth-Pass for Training and Networking Projects of EU / Athens Greece, EU Youth in Action Programme / Training and Networking, 09.10.2012,14.10.2012

4- Uluslararası , The Sabancı University School of Languages Trainer Education Program, The Sabancı University School of Languages Trainer Education Program / Teacher Training in ELT, 12.06.2017,23.06.2017

1- How do non-Turkish students whose native language is Urdu and the second language is English transfer their L1 and L2 to their L3 (Turkish)? , Scientific Indexing Services (SIS), Electronic Journals Library, International Institute of Organized Research Directory of ScienceJour Informatics,Info Base Index, Open Academic Journals Index (OAJI), International Impact Factor Services (IIFS), Directory of Research Journal Indexing (DRJI), Linguistics Abstracts OnlineWissenschaftszentrum Berlin, ZB MEDIPN Library, Journal TOCsCfpList, ResearchBibJournal Index, General Impact Factor (GIF), ResearchGateLINGUIST List, The Library of CongressAcademia.edu, WorldCatKarlsruhe Virtual Catalog (KVK), Leipzig University Library, Wissenschaftskolleg zu Berlin, CrossRef, ScribdGoogle Scholar, Microsoft Academic SearchOpen Archives InitiativesOpen J-GateOpen Journal SystemPKP Open Archives Harvester, ER HATİCETÜL KÜBRA,KÖSE TUĞÇE, Journal of Applied Linguisticsand Language Research (JALLR),2017

2- Students in Club: How to foster Learner Autonomy? , ISI Conference ProceedingsCitation Index (Web of Science), Crossref, KÖSE TUĞÇE,ER HATİCETÜL KÜBRA, IATED Digital Library / ICERI2016 SPAIN Proceeding,2016

3- Improvisation with the Lexical Approach , SSCI, ER HATİCETÜL KÜBRA,Saygili Esra, Science Direct Elsevier, The Procedia - Social and Behavioral Sciences,2016

4- Effects of Retrieval Vocabulary Instruction on Academic Reading Comprehension , CiteFactorCrossrefDirectory of Research Journals Indexing (DRJI)Directory of Open Access Journals (DOAJ)EBSCOERIH PLUS (European Reference Index for the Humanities and the Social Sciences)Emerging Sources Citation Index (ESCI- Clarivate Analytics)Index of Turkish EducationJournalTOCsLinguistics Abstracts Online (Wiley-Blackwell)MIAR MLA International BibliographyORE: Open-Access Research in English Language TeachingProQuestPsycINFOROADSCOPUS TUBITAK/ULAKBIM Ulrichs, ER HATİCETÜL KÜBRA, Euroasian Journal of Applied Linguistic:,2016

5- Fostering speaking strategies of ESP students via Drama , ULAKBİLİM TR DİZİN, EBSCO, OpenAIRE, PROQUEST, SOBİAD, Ulrich, ER HATİCETÜL KÜBRA, Journal of Social Sciences/ Gelişim University / DERGİ PARK,2015

6- Teacher I am shy to speak English: Drama is the perfect Tool ! , Research Gate, Genamics Journal Seek, Open J Gate, DOAJ Association, Cabell’xxs Directories and EBSCO, ER HATİCETÜL KÜBRA,saygili esra, Humanizing Language Teaching Journal (HLT),2014

7- To What Extent Should Explicit Grammar Teaching Techniques Be Applied In Order To Promote Implicit Learning? , Research Gate, Genamics Journal Seek, Open J Gate, DOAJ Association, Cabell’xxs Directories and EBSCO, Uysal Hüseyin,bulut talat,ER HATİCETÜL KÜBRA, Humanizing Language Teaching Journal (HLT),2014

1- Uluslararası , Dergi, Editör, Ideas Spread Language Teaching, ER HATİCETÜL KÜBRA, İngilizce, 2021,

1- MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı. , ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, ,, , 2019, 2019

2- Coordinator for English for Specific Purposes, Mesleki İngilizce Birim Koordinatörü. , HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ, ,, , 2011, 2014

3- Professional Development Unit Head, Mesleki Gelişim Birim Müdürü. , İSTANBUL ŞEHİR ÜNİVERSİTESİ, ,, , 2017, 2018

4- Erasmus Koordinatörü . , HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ, ,, , 2012, 2014

2019 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ