Prospective Students
عربي | فارسی | TR | Русский
E-Mail ÜBYS Blackboard Academic Calendar COVID-19

ARAMA SONUÇLARI

☰ Menu
Faculty of Letters English Language and Literature
Serap Atasever Belli
Asst. Prof.

30 Nisan 1968’de Trabzon Sürmene’de doğan Çakmak, ortaokulu ve liseyi Erzurum’da tamamladı. Karadeniz Teknik Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümünden 1990 yılında mezun oldu. Doktora derecesini 2000 yılında İngiltere’de bulunan University of Bristol’dan aldı. Yurda döndüğünde Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümünde araştırma görevlisi olarak çalışmaya başladı. 2001 yılında Yardımcı Doçent, 2007 yılında Doçent, 2012 yılında da Profesör unvanını aldı.

Yurt içi ve yurt dışındaki pek çok dergide “Lazerler” konusunda yayımlanan çalışmalarının yanı sıra Kalkınma Bakanlığı ve TÜBİTAK destekli projelerde yürütücü ve araştırmacı olarak görev yaptı. Ayrıca çeşitli Savunma Teknolojileri projelerinde hakemlik ve izleyicilik görevlerini de yürütmektedir. Yaptığı çalışmalarla iki defa İngiltere Kraliyet Akademisi (The Royal Society) bursunu kazanan Çakmak, 2003 ve 2004 yıllarında İngiltere’de bulundu.

Erzurum Teknik Üniversitesinin kuruluş aşamasında Rektör Yardımcısı, Enstitü Müdürü ve Bölüm Başkanı olarak aktif görev alan Dr. Çakmak, üniversitenin ileri teknoloji alanında önemli alt yapısını oluşturan Yüksek Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi (YUTAM) projesinin yürütücülüğünü üstlendi.

22 Kasım 2018 tarihinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Erzurum Teknik Üniversitesi Rektörlüğüne atanan Prof. Dr. Bülent Çakmak, evli ve 3 çocuk babası olup ileri düzeyde İngilizce bilmektedir.

Araştırma Alanları İngilizce, ,

Doktora ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ (DR), 2014, 2019

Yüksek Lisans ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 2011, 2014

Lisans ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ, 2006, 2010

1- İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Üniversite Öğrencilerinin Biliş Eylemlerini Anlama ve Üretim Düzeylerinin İncelenmesi: Olgusal ve Olgu Dışı Eylemlerin Yanulamlama Görünümleri ,Tamamlandı, TÜBİTAK PROJESİ, Bursiyer, ULUSAL

2- Yazılı Söylemde Karşılaştırmalı Analiz: İngilizce Öğretmenliği Bölümü’nde Okuyan 1. Sınıf Türk Üniversite Öğrencileri ve Anadili İngilizce olan Amerikalı Üniversite Öğrencilerinin Savlama Temelli Metinlerinde Çerçeve Belirleyicilerin Kullanımı Üzerine Bir Derlem Çalışması ,Tamamlandı, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı, ULUSAL

1- 2218/B-Yüksek Lisans Öğrencileri için Doktora Bursu , 2014, TÜBİTAK-Bilim İnsanı Destekleme Programı, TÜRKİYE

1- Genel Dilbilim-I ve Genel Dilbilim-II dersleri Vize ve Final Soru Yazarlığı , 2015, 2019,

2- Uluslararası İlişkiler Departmanı , 2010, 2011,

1- Ulusal , Oxford Teachers’ Academy Foundation Course in Teaching Young Learners, OxfordUniversity Department for Continuing Education and Oxford University PressTeacher Training Programme, Oxford Teachers’ Academy Foundation Course in Teaching Young Learners, Oxford University Department for Continuing Education and Oxford University Press Teacher Training Programme, 10.05.2010,14.05.2010

2- Ulusal , Türkiye’de Öğretmen Eğitiminde Standartlar ve Akreditasyon Süreci Çalıştayı, Türkiye’de Öğretmen Eğitiminde Standartlar ve Akreditasyon Süreci Çalıştayı, 01.10.2015,02.10.2015

3- Ulusal , Pedagoji Formasyon Belgesi, İngilizce Öğretmenliği Sertifika Eğitimi, 20.09.2009,10.06.2010

4- Uluslararası , Lancaster Summer Schools in Corpus Linguistics 2018, Corpus Linguistics for Language, Discourse and Society summer school program including 25 hours of instruction on a set of topics such as corpus-based discourse analysis, applying corpus methods in forensic linguistics, studying social history with corpora, concordancing and keyword analysis, collocation networks and discourse analysis with GraphColl, building your own corpus, introduction to understanding statistics for corpus analysis and etc., 25.06.2018,28.06.2018

1- Frame Markers in Master Thesis Abstracts Written in English and Turkish , Art Index (Art Research Database, EBSCO) , ATASEVER BELLİ SERAP, Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,2019

2- Linguistic Patterns in PhD Acknowledgements Written in Turkish and English , SCOPUS, ATASEVER BELLİ SERAP, Asian ESP Journal,2019

3- A study on ELT students’ cultural awareness and attitudes towards incorporation of target culture into language instruction , Journals Indexed in Eric , ATASEVER BELLİ SERAP, Journal of Language and Linguistic Studies,2018

4- An Analysis of Stative Verbs Used with the Progressive Aspect in Corpus-informed Textbooks , Journals Indexed in Eric , ATASEVER BELLİ SERAP, English Language Teaching,2018

1- Düzenleme Kurulu Üyesi. 31. Ulusal Dilbilim Kurultayı, 12-13 Mayıs 2017, Anadolu Universitesi, Eskişehir , 2017, 2017, Üye

1- PRP206-Writing II , Hazırlık, 2020-2021, İngilizce, 8

2- PRP107-Listening and Speaking I , Lisans, 2020-2021, İngilizce, 12

3- PDF710-Öğretmenlik Uygulaması , Lisans, 2017-2018, Türkçe, 8

4- İNÖ410-Makro Öğretim , Lisans, 2018-2019, İngilizce, 3

5- İNÖ406-Öğretmenlik Uygulaması , Lisans, 2018-2019, İngilizce, 8

2019 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
2011 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
2011 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ